5 grudnia 2016

czasem jest lepiej zrobić przerwę... | SheIn

Minęło półtora roku - dla jednych szybko, dla innych nie. Nie zdawałam sobie z tego sprawy, podpadłam w rutynę i myślałam, że minął miesiąc, dwa odkąd dodałam ostatniego posta.
Wiele się pozmieniało i mam nadzieję, że już niedługo będę mogła się z Wami tym wszystkim podzielić.
Pozytywnie zaskoczyła mnie też liczba obserwatorów - 300, jak zostawiłam ten blog było ich około 150.
Muszę Wam jeszcze przypomnieć, że nigdy o Was nie zapomniałam i przez cały tem czas o Was myślałam.
Już niedługo na tym blogu pojawią sie pewne zmiany.
Sandra






KLIK.                                    KLIK.                               KLIK.  


PS; Poklikajcie w linki, dla Was to sekundka, a mi pomoże 'rozwinąć' tego bloga = jeśli klikniesz proszę skomentuj (z chęcią się odwdzięczę)


16 komentarzy:

  1. WOW, okey... Sandra nie wierze. Minęło sporo czasu a ty wróciłaś. Oczywiscie Poklikałam i czekam na nowy post ;)))))
    Oliv :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie wróciłaś! Sporo czasu minęło ;D Poklikane :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe rzeczy, poklikane :) Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne rzeczy :)
    Obserwuję.
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na regularne posty :) Obserwuję i zapraszam do mnie: https://sajjida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś. Czekam na posty!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta niebieska "bluzo-kurtka". Poklikałam.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great wishlist!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że ja od mojej przerwy 4 miesięcznej jestem tak z niedyscyplinowana na blogu, ale ta przerwa dała mi wiele, jak dużo blog dla mnie znaczy ;) uczciwie poklikałam ;)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w powrocie :*
    Pozdrawiam.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam :)
    24,99$, 3,99$, 9,99$ :)


    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik sukienki oraz baner Shein z boku posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj, wracaj na bloga :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróciłaś nareszcie ♡♡♡ czekam cierpliwie na zmiany. Poklikane 😉 http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Minęło sporo czasu a ty wróciłaś. Oczywiscie Poklikałam i

    OdpowiedzUsuń

❤️Nie pisz "Super post", "Świetna notka" + Link do Twojego bloga.
❤️Oczywiście pod komentarzem dodaj swój link, ale dodaj SZCZERY komentarz.
❤️Jeśli mówisz, ze obserwujesz, to naprawdę to zrób, nie trudno jest to sprawdzić.
❤️Dziekuje za komentarz.